حجم ویدیو: 2.79M | مدت زمان : 00:02:07

اخبار و تصاویر از جزئیات آتش سوزی بیمارستان گاندی+فیلم

از طبقه ۴ به بالا آتش سوزی رخ داده و آتش نشان ها مشغول مهار آتش هستند.

ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران: حوالی ساعت ۱۹ امشب حادثه آتش سوزی در بیمارستان گاندی در خیابان ولیعصر اعلام و بی درنگ آتش نشانان با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

عملیات آتش‌نشانان پس از حضور در محل بلافاصله شروع شده و جزییات پس از پایان عملیات اطلاع رسانی می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی:دقایقی پیش آتش‌سوزی در خیابان گاندی، به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد. در این حادثه چند ایستگاه به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

آتش سوزی بیمارستان گاندی

رحال حاضر باید منتظر ماند تا اطلاعات جدیدی کسب و در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود.

بنا بر گزارشات اولیه این آتش‌سوزی ییشتر بر روی نمای ساختمان بیمارستان بوده اما در هر صورت برای اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام خواهد شد.هنوز گزارشی از مصدومان و فوتی های احتمالی داده نشده است

بیماران در حال خروج هستند.

 سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال حاضر بیماران با اولویت بدحال و دارای وضعیت وخیم بیمارستان گاندی که دچار آتش سوزی شده است، در حال انتقال به سایر بیمارستانهای شهر تهران هستند.

پدرام پاک آیین شب پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه سلامت ایرنا افزود: دقایقی قبل ضلع شرقی بیمارستان گاندی دچار حریق شد و هیچ کدام از افراد و بیماران این مرکز درمانی آسیب ندیدند .

وی اظهار داشت: اکنون اورژانس استان تهران به حالت آماده باش درآمده و چهار دستگاه امبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه موتورلانس در بیمارستان گاندی مستقر در حال انتقال بیماران هستند.

پاک آیین تصریح کرد: البته بیمارانی که دچار پایدار هستند در هتل مجاور بیمارستان گاندی اسکان داده می شوند تا انتقال آنها به بیمارستانهای دیگر انجام شود.

وی گفت: علت حریق در بیمارستان گاندی مشخص نیست و در دست بررسی است.

آتش سوزی بیمارستان گاندی

آتش سوزی بیمارستان گاندی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 123828

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر